Förlåt mig kära vänner men jag måste vara ärlig!

Jag drömmer, fantiserar om att göra dumma saker - det leder till ångest.
Jag tänker på att göra dumma saker - det leder till ångest.
Jag planerar var/hur/när jag ska göra de dumma sakerna - det leder till ångest.

Ångesten leder till att jag fantiserar om att göra dumma saker.
Ångesten får mig att tänka på att göra dumma saker.
Ångesten gör så att jag planerar allt in i minsta detalj så jag kan göra det dumma.

ENDA PROBLEMET NU E ATT DET SITTER EN MÄNNISKA MED MIG 24/7.

FÖRLÅT MIG KÄRA VÄNNER ATT JAG INTE E STARKARE ÄN SÅHÄR, FÖRLÅT MIG FÖR MIN SVAGHET.

(men om ni tror att jag har gett upp hoppet om ett friskt liv - då tror ni FEL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0