Förälskelsen gör att jag kämpar vidare...

Har nyss avslutat ett ganska lagom långt samtal med min älskling Fredrik. DEt var ett bra par dagar sen vi hördes och det var uuuunderbart att höra hans röst igen ♥♥♥
Vi pratar om att åka på en kryssning nu i höst, ganska snart förhoppningsvis.
Åhhh det skulle vara en dröm att få åka iväg med dig älskling hålla din hand, somna i din famn och bara få vara för oss själva...
VI MÅSTE SE TILL ATT VI VERKLIGEN GÖR DETTA SNART ÄLSKLING - OK!
(jag tror jag har nått att säga till dig men det kan jag endast säga i riktiga livet - inte via telefonen, och det skulle vara perfekt om jag säger det på en mysig båtkryssning, hiihiii)
DET PIRRAR I HELA MIG - FÖRÄLSKELSEN TILL DIG FREDRIK GÖR ATT JAG KÄMPAR VIDARE ♥♥♥


_____________________________________________________________________________________________

Och så har jag pratat med marie oxå, hon e lite förkyld men annars e d bra med både henne o min lilla tjej!
TUUUUUSEN TACK TILL DIG MIN VÄN SOM STÄLLER UPP♥
_____________________________________________________________________________________________

Tungan måste jag ju nämna igen...värken släppte lite nu framåt kvällen, har fått i mig blåbärssoppa o 1 banan
typ 1000 isbitar o 2 alvdon.
Nu kan jag iaf svälja utan att det gör så ont så det nästan kommer tårar. Hoppas det har blivit ännu bättre tills imorrn o att den inte kommer störa min natt sömn sen...

Världens Snällaste Annika (ssk) har gjort en såååån fin fläta på mig, hon pysslade om mig o va med mig tidigare ikväll när tårarna inte ville sluta forsa. Hon e verkligen en ängel.

Här e lite bilder:




Här pratar jag med ÄLSKLINGEN ♥♥♥
Visst e flätan fin??

Nu ska jag prata med mina rumskamrater.

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0