...........

Äsch jag har inget att skriva, jag har bara tråkigt.

Har precis "vaknat" till liv efter att ha lyckats somna om o det djupt. Både personalen o min läkare har varit inne o knuffat på mig så jag ska vakna, men d var omöjligt.
Men som sagt, nu e jag vaken! Har fått i mig lunch o kaffe...

Har fått lingon veckan oxå, lagom kul. Ibland får man stå ut med mycket samtidigt...

Jag har tydligen PMP idag...suuuuck. Aja, jag får glatt vänta tills nån personal har tid att gå ut med mig. Inte före kl 13 sa de iaf....

Har mobilen i fickan i hopp om att det ska ringa från MBT, snäääääääääälla riiiiiiiiiiiiiiiiing!

Nää nu ska jag ta en kopp varm choklad o sen borsta tänderna!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0