En pigg Becka!



Tjolahoppsan på er allihopa!
Jag har sovit underbart gott inatt, blev dock väckt lite försent så jag hann inte få i mig kaffe men d har jag nu så nu kan jag blogga lite :D

Har haft läkarsamtal oxå, men jag vet fortfarnade ingenting om vad som händer. Det var prat om jag skulle få gå ut med personal men jag fick aldrig nått svar på den frågan...hmm.
Sen så som jag förstår det har min remiss till terapin KOMMIT BORT, great, jätte bra. Så nu ska läkarna här o min psykolog ta tag i det o försöka trycka på så jag får komma in på den så fort som möjligt eftersom jag ändå har väntat i över 1 år i tron om att jag finns med på kö listan...

Hur jävla klantigt e det inte om en remiss "KOMMER BORT" undrar jag, får sånt hända överhuvudtaget??? Grrr  vad arg jag blir.

Just nu har jag ett staaaaaarkt shopping begär som jag desperat skulle vilja stilla med lite shopping i centrum här i närheten, så nu väntar jag med spänning på om jag får gå ut med personal eller inte...

Har även duschat, fått mina sår ORDENTLIGT omlagda(vilket de glömde göra igår), smörjt in mig o ja, pysslat med mig själv lite helt enkelt.  Så nu luktar jag gott!!!

Såren på kinderna syns inte längre heller vilket jag e tacksam för. Måste bara smörja som en tok eftersom d e så torr hud där nu.

Nu ska jag checka in lite på datorn, svara på kommentar osv...

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0