Det finns en gud.

Varför? Jo

1. De tog bort x-tra vaket
2. Jag slapp byta avdelning
3. Jag får den läkaren jag bad om
4. Jag har fått eget rum

THANK U LORD!!!
________________________________________________________________________________________________

Men nu ska jag fan se till att ändra på skiten oxå. Ska härda ut detta nu. Var nära ett TOTALT sammanbrott när de sa att jag skulle byta avd... men d löste sig ju. Så nu e det bara att jag litar på personalen och läkarna här - att de gör sitt bästa för att reda ut allt detta som gjort att jag hamnat här.

När jag kommer ut härifrån ska jag gå på stolta o friska ben. Men framför allt stolt. Stolt över att jag fortfarande lever, att jag överlevt - dock på mitt sätt men ändå!




______________________________________________________________________________________________

Nää nu ska jag ta o dricka upp mitt kaffe, kanske röka lite o sen ta en dusch SJÄÄÄLV!!!!

Förresten detta e mitt rum numera:



TAKE CARE

LOVE ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0