Daaaaaaahhh....

Vaknade med ett ryck strax före 9 av att mamma ringer... "jag vill inte gå upp, vill sova meeeer"
Men jag pallrade mig upp iaf, satte på kaffe medans jag pratade med mamma. Gav Nova mat som hon inte ville röra. Sen tog jag min kaffekopp, almenacka, telefonen o gick ut på balkongen o tände en cigg. Skulle ringa o boka tid hos tandläkar högskolan idag men då får jag reda på att jag kan inte göra d förrän kl 13.45 idag...daaaaaahhh. Olika jävla bud hela tiden...

Sitter iaf här nu med d resterande av kaffet o ska leta fram ett annat nr till en fond jag ska söka...

Sen ska jag så småningom bege mig till maxi för att handla lite mat...

men men

måendet e väl sådär - inte direkt på topp precis. just d ska ta min morgon medicin nu oxå...

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0