Börjar om från början.

Nu får d fanimej vara ett slut på detta helvete. Nu ska jag BE & TA EMOT hjälpen när jag e här. Nu e LPT borta - jag behöver inte omyndigförklaras. Jag ska inte sitta o planera patetiska drömmar om/hur/när jag ska skada mig - been there done that.

X-tra vaket borta likaså.

JAG SKA FANIMEJ KLARA MIG UR DETTA HELVETE EN GÅNG FÖR ALLA


DETTA HÖR TILL DET FÖRFLUTNA
___________________________________________________________________________________

Nu ska jag istället lägga ännumer kraft i att våga be om hjälp INNAN nått händer o våga ta emot den. Jag ska förhoppningsvis börja terapin snart. Jag ska stånga mig fram om så krävs - inget, o jag menar inget ska få stoppa mig att uppfylla min högsta dröm.

I WILL NEVER GIVE UP A NORMALE LIFE


Kommentarer
Postat av: Mergime

bra

glädjer mig o läsa detta :)

DU KAN klara detta, jag tror på dig

du kan, du vill, så bara gasa i botten o kör

för fullt :) ta hand om dig

kram

2009-09-21 @ 18:01:39
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0