Ångest så det hette duga...

Fyyy faaaasiken vilken ångest attack jag fick när jag kom tillbaka till avd. Började tom blöda näsblod. Grät flooooder, fick x-tra vak, fick 4 temesta á 1mg st(motsvarar ca 40-50 mg stesolid)

Men till slut lugnade jag ner mig, fick i mig lite middag o kvällsfika har jag oxå fått. Ssk Annika har gjort jätte fina flätor på mig nu ikväll hihi!

Ligger i sängen o mumsar i mig smågodis som jag inte minns att jag köpt, är glad att min nya fina jacka passade och att jag INTE skadade mig hemma.

________________________________________________________________________________________________
FREDRIK, Du ska veta att det var Dig jag tänkte på, det var OSS jag tänkte på när jag tog kontrollen över min "sjukdom" o inte tvärtom. Jag tänkte "vill jag skära mig eller åka på en kryssning med dig. Svaret var enkelt, beslutet var enkelt - men du ska veta att jag slogs med riktigt hemska monster där älskling. Och jag kommer fortsätta göra det. För min skull, för din skull - FÖR VÅRAN SKULL!
(saknar dig)
♥♥♥

________________________________________________________________________________________________

Här kommer iaf en bild på hur frisyrenn ser ut:




______________________________________________________________________________________________

Nu ska jag snart prata med älsk hoppas jag.

Vi hörs bloggen o alla läsare :)

Pussiluss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygga flätor! :)

2009-09-29 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0