Ångest attack...

Fick världens ångest attack igår typ. Slutade med rivsår på kinden, ett svullet öga o x-tra vak över natten.

Jag blir såååå jävla arg på mig själv, varför kan jag inte fungera normalt. Varför kan jag inte vara normal med jobb familj osv... Men en sak vet jag. En dag ska jag sitta där i mitt hus på landet med min man, mina barn och djur o tänka tillbaka på den här tiden o bara rycka på axlarna o tänka "erfarenheter e alltid bra att ha"!

Typ nått sånt.
______________________________________________________________________________________________

Har iaf varit duktigt idag o duschat, satt på mig de gråa nya mjukisbyxorna - såå sköna. Bytt o bäddat rent i sängen. Och nu väntar jag på att världens-bästa-sjuksyster-annika ska komma o göra inbakade flätor på mig!

Life is great - yeah right!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej. Du är så vacker på kortet. Puss

2009-09-16 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0