Amputation nästa????

Nää så illa e det kanske inte, men illa e det med min hand.

Odlingar har tagits, penicilin har satts in, blodprover ska tas och tempen e tagen.
Hej å hå lingon tå.


Om ni tittar på fingrarna kan ni kanske se hur svullen ovansidan av min hand e...stackars lilla dumma mig :P

______________________________________________________________________________________________

Snart ska jag till SKHLM med Pernilla. Ska bli kul att få shoppa nått man behöver, nått man vill ha och nått som förhoppningsvis e lite snyggt oxå...

:::Ha d bra suckers:::



jag har fått sällskap i all min ensamhet...

Kommentarer
Postat av: alec

ibland är man stark, ibland inte..



<3

2009-09-18 @ 12:58:48
URL: http://bemyssuperstar.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Hade jättegärna hjälpt dig med ditt program, men jag har aldrig hört talas om det och har inga tips eller kunskaper om det!

2009-09-18 @ 13:07:20
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hoppas du blir bra snart. Tänker på dig hjärtat. Puss

2009-09-18 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0