Älsklingen



Nu har jag nyss pratat med älsklingen, så nu känns allt bra. Blir så lugn av hans röst o jag blir så glad o varm i hela hjärtat o själen när han säger så fina saker till mig. Det gör mig så hoppfull, vilket jag behöver mitt i allt detta hopplösa.

Jag bara önskar att han var här, höll om mig, tittar in i mina ögon, viskar allt det där fina i mina öron samtidigt som jag får en sån där go bamse kram som bara han kan ge. Men vi ska träffas igen, snart. Det e bestämmt!
Längtar så jag nästan dör älskling ♥♥♥

_______________________________________________________________________________________________

Nu e det kvällsfika här o jag väntar på ett par riktigt goda stekta ägg.

Hörs.

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0