Älskling kommer till mig idag ♥

Om bara några timmar får jag ge honom en bamse kraaam, hihi. Ska bli så mysigt.

Fick sova ut lite idag - det behövde jag eftersom jag vaknade så tidigt, så d var gött! Nu sitter jag här o dricker morron kaffe o lyssnar på Nova som har gått crazy med en leksaksmus, sötisen.

Ska ta o få i mig nån frukost snart. Jag åker hemmifrån runt 10.30 ca. Älsklingens buss kommer till Centralen kl 12 ca. Ska bli kul o se om jag hittar vart den ligger, asså där bussarna kommer. Har aldrig åkt så jag vet inte... Men d ordnar sig jag får leta efter skyltar o fråga några så kanske jag hittar, annars sa jag till honom att vi får mötas inne på central stationen... Det e inte roligt att ha ett såå dåligt lokalsinne som jag har jag skäms, men men. Thats me - take it, or leave it!

Idag ska jag INTE sminka mig, dels för att jag känner att jag orkar inte, dels för att en liten del av mig vill att han ska se mig naturell - ha ha ha!

Och jag har ännu inte bestämmt vad jag ska ha på mig! Men d blir inge märkvärdigt så. Det blir nått jag trivs med men som jag ändå tycker ser snyggt ut. Måste kolla vädret oxå, se hur många grader d e ute. Kofta? Jacka? Hmm, a d löser sig.


_______________________________________________________________________________________________

Nää nu ska jag nog ta o röka en cigg till innan jag börjar bädda, äta frukost osv osv.

Vi får se om jag skriver mer innan jag åker eller ikväll...

Det lär visa sig!

HA EN DUNDERBRA LÖRDAG IAF!

KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0