A night with almost no sleep

AND IT´S FUCKING KILLING ME!!!!!!!



Sitter i skenet av den enda lampan som e tänd på avdelningen just nu (bortsett från NÖDUTGÅNG skylten som lyser dygnet runt) och avundas alla som just nu ligger och sover...

Jag somnade runt kl 23 igår, men vaknade prick kl 3. Personalen sa tom: "Du är som en klocka, du vaknar samma tid varje natt."
Mitt svar borde ha varit "Jag e allt annat än en klocka för isf borde jag sova NU"!

Jag blir så arg och trött (ehh konstigt?) på detta. Sömnen betyder såå himla mycket för mig o mitt mående. Hur ska jag nu orka hålla mig vaken hela dagen när jag vaknade kl 4.30 efter att ha lyckats somna om nån halvtimme? Det kommer ju inte gå...

Men inatt har d iaf jobbat BRA personal. De har suttit med mig, lyssnat på mig, loooovat att föra det jag har på hjärtat vidare till dagpersonal o läkare. Jag har fått 2 koppar med Wiener Melange kaffe, så jag har iaf blivit ompysslad.

MEN JAG BEHÖVER SOVA!!!!
_____________________________________________________________________________________________

Idag vet jag inte vad jag ska göra. De satte ju en nolla på mig igår (betyder att jag inte får gå ut överhuvudtaget) och jag vet inte om den fortfarande gäller eller om jag får gå ut igen, för isf ska jag med på morron promenaden. Nu när jag fått sån mysig o fin jacka.

Sen måste jag ringa Cellbes o fråga när o hur jag ska betala den för jag har inte sett nån skymt av en faktura...hmm.

OCH SNÄLLA LÅT DE RINGA FRÅN MBT IDAG O GE MIG EN TID, DET SKULLE GÖRA MIG SÅÅÅ GLAD!!!
_____________________________________________________________________________________________


Fick precis en vanlig kopp kaffe - mmmmmmums.

Så nu ska jag väl gå o röka en cigg... när jag gjort det kanske de har tänt i korridoren. Då känns det inte som natt lika mkt längre. Fast d e ju morgon nu kl e snart halv 7...aja.

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0