Uppvaket

Jag fick gå över till andra sidan av sjukhuset, till "UPPVAKET" för att de skulle hjälpa till att sätta nål på mig. Det gick så smidigt o bra så nu sitter jag här med dropp ställningen bredvid mig...

Har fortfarande inte bestämt mig över det jag skrev om i inlägget under, vi får se. Men jag har varit lite duktig idag. Trots HEMSKA overklighetskänslor, ångest m.m har jag svarat på nästan 300 frågor i blanketterna MBT-teamet kom med, och det e minst lika många frågor kvar, men jag måste få vila huvudet lite. Känner mig ändå duktig att jag har börjat med det...annars skulle det bara bli liggande.

Har även fått reda på att Dr J inte jobbar igen förrän på måndag. Blev arg o besviken över att hon eller nån inte har sagt det till mig. Måste måååste verkligen få tillstånd att åka till Hallunda på söndag. Vi ska sjunga på Gudstjänsten med kören då, och jag vill verkligen INTE svika de o min körledare mer än vad jag redan har gjort. Men de sa här att den andre doktorn kan ge mig tillåtelse att gå dit oxå..
MEN DÅ FÅR HAN GÖRA DET OXÅ!!!

Lyssnar på musik och drömmer fortfarande bort... Långt bort... Saknar dig Fredrik ♥♥♥
Saknar min bäbis, min lgh, de har inte ringt om möblerna ännu. Börjar måla upp fan på väggen o tänker att nu har det blivit nått fel, jag kommer inte få mina möbler, men jag försöker tänka tvärtom.
Overklighetskänslorna jag hade tidigare idag var inte att leka med... det var absolut det värsta jag varit med om på länge... INTE KUL! Men jag överlevde det oxå. Nu känns det nästan som om de e borta. Skönt.
Skulle vilja ta ett bad, men d blir lite svårt utan badkar :P Aja får göra det hemma nästa gång.
Hemma. Ordet känns nästan lite främmande. Just nu känns det som om detta e mitt hem, min lägenhet känns faktiskt lite motbjudande när jag tänker efter även om jag säger att jag saknar den. Blir nog jätte bra att få så mycket nytt snart. Börja om lite från början... Thats nice!

Nu ska jag dricka mer kaffe, sen tror jag att jag går o köper lite gott till senare, men bara lite.
Droppet ska bara droppa klart först...


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0