Underbara Sömn, Jag Älskar Dig!

Tro d eller ej men inatt har jag sovit en hel natt. Vaknade 1 gång som vanligt kl 03.00 men jag vände mig bara om o somnade om.

Vaknade strax efter kl 6 - pigg o utsövd. Och kaffe sugen så jag gick upp o fick en kopp wiener melange.
Nu har jag precis ätit lite frukost - bra sådan.

Om 50 minuter är d morgon samling och idag SKA jag gå med på morron promenixen trots att mina skor e trasiga. Yep!


Japp jag dricker kaffe nu för FULLA MUGGAR!! He he he he...

Sen ser jag fram emot läkarsamtalet. Då vi ska prata om min medicinering och om jag ska få nån frigång i helgen???
Jag ska ta upp att jag behöver komma till Skhlm för jag MÅSTE verkligen köpa nya dojjor, hur jag nu ska ha råd med det.

Sen måste jag ringa Cellbes oxå ang räkningen jag ej sett skymten av.

Och så väntar jag även idag på det samtalet som (förhoppningsvis) kommer förändra mitt liv till det bättre - tid till terapin!!

Nu ska jag vara lite social här, för lilla G har kommit hit igen, hon e så gullig. Så nu ska jag prata lite med henne(hon skrattar nu när jag läser upp det här).

Ha en bra fredag everybody.

Kan ni inte slänga iväg en kommentar om ni ändå läst ända hit??!!

Pussiluss



Ja jag ser nyvaken ut fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0