Trötter

Nyss tillbaka på sjukhuset efter en dag på stan med Susana. Det blev en riktigt trevlig stund.

Vi tog pendeln till Södra Station sen buss 4 till Skanstull sen gick vi till East Street på en gång. Där bytte jag stav i tungan så nu känns d genast mer "normalt", den andra var ju på tok för lång. Köpte även ett enkelt men fint smycke till näsan! Sen promenerade vi tillbax till Ringen där hon bjöd på kaffe och wiener bröd :D


Ha ha orkar inte ladda upp den bilden jag tog utan lånade en från google istället...

Sen gick vi o tittade lite i affärer o sen åkte vi tillbaka till sjukhuset. Var här ganska prick till middagen så det var perfekt. Nu e jag mätt och belåten men oj oj så trötter jag har blivit efter denna lilla utflykt... ligger i sängen nu o dricker kaffe, mmm!!!

Ikväll ska jag inte göra nått speciellt, ska nog ta o titta på en annan film jag skaffat - The Messengers - hoppas den e lika bra som "The Orphan" som jag såg igår, men det tror jag inte. Det kommer nog dröja länge innan jag ser en sån bra film igen... Har iaf köpt en flaska cola zero som jag ska mysa med. Ha ha - ja det lät ju mysigt värre...

Innan ska jag ta en dusch o sen förhoppningsvis prata med älsk om en stund när jag fått i mig lite mer kaffe så jag orkar prata en stund...saknar min prins ♥♥♥

HA EN DUNDER MYSIG FREDAGS KVÄLL ALLIHOPA!
TACK FÖR ATT NI LÄSER :D


Från nyår 08/09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0