Tom

Ja herregud. Igår var jag sååå trött att jag somnade efter att jag hade bloggat här, sov till halv 10 ungefär sen tog jag medicinen kl 22 o somnade fort IGEN!!! Jag var helt slut. Sov till 9 idag, utan att vakna en enda gång...

♥♥♥ Förlåt Fredrik, jag sa att jag skulle höra av mig. Var inte arg på mig, ok. Saknar dig massor ♥♥♥

Idag e det dags för hemgång. Jag ska gå efter lunch nångång tänkte jag. Ska bli såå skönt att vara hemma lite :D
Jag ska ta ett vaarmt bad ikväll, lägga ansiktmask, ha lite fotvård och fixa ögonbrynen och fixa mina naglar på händerna. Ska helt enkelt pyssla om mig själv.

Men jag har en konstig tomhets känsla inom mig som jag inte riktigt kan skaka av mig och det gör mig orolig och förbannad. Varför kan jag inte få känna mig ok? Bara för 1 dag...

Innan jag åker nu ska jag fixa i min hörna lite. Bädda sängen osv. Ska försöka ta med mig så mycket saker o kläder som möjligt hem så jag inte har så jävla mycket saker kvar här. Har ju blivit att man samlat på sig en hel del på 2 månader...

Har precis ätit frukost o druckit kaffe och jag har kommit på att kaffet smakar tuuusen ggr bättre när man e utsövd :P

Vad ska ni göra denna lördag? Skriv gärna o berätta!


Från inläggning i december förra året...

KRAAAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0