Tjollahoppsan!



Nu känns d som om jag orkar blogga lite...

Igår hände d inget speciellt. Inga skador, inga bältessängar - nada, det e ju bra.

Idag ska jag ha möte kl 9, om 40 minuter, med socialpsykiatrin o mina boende stödjare... e ganska nervös för jag har ingen aning om varför vi ska ha det mötet... Men men d blir väl bra.

Jag står inför en STOR katastrof. Jag har bara 1½ knappt paket cigg kvar och det ska räcka tills på måndag...aaaaaaaaaaaaaaaaaa hjälp....

ÅHH vad jag längtar tills på måndag. Mycket spännande... hihi.

Sen idag tror jag att jag åker hem o sover hemma. Skulle ha gjort det igår men så kom vi ju på mötet kl 9, det skulle ha blivit ganska omöjligt för mig att hinna vara tillbaka kl 9 på morgonen...

Satt o drack kaffe efter frukosten o plötsligt känner jag att kulan till tung piercingen har lossnat men det var inga problem att få på den igen, puuhh. nu oroar jag mig bara i onödan att den ska lossna igen o jag ska svälja den... gaaah får inte hända.

på tisdag MÅSTE jag åka o byta stav, måste verkligen.

Aja nu e det morron samling.

Vi hörs.

Pussiluss


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hejsan. Hoppas allt e bra med dig. Med mig är det bra.Mycket vackert kort du har på dig. Puss

2009-10-15 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0