The Exorcist 2

Fan vilken B - film. Ändå var jag ju bara tvungen att se den.

Visste inte ens om att det både finns en 2:a, där Linda Blair e med igen, och en 3:a på den filmen.
Har som sagt tittat på tvåan som handlar om att "Regan" lider av minnerna från besattheten i Georgetown o reder ut allt med nån präst. Ja jag fattade typ noll, och effekterna var SÅ KASSA. Usch säger jag bara.

Men jag vart liite kär i sången till filmen:



Lite ful/vacker sång.

Annars har dagen gått fruktansvärt fort. Jag sov ett par timmar mellan 15-17 ca, var jätte trött.
Sen var d middag som jag inte åt (maten här kan inte bli sämre).

Nu har d precis varit kvällsfika o 20 medsen e utdelade. Och jag vill bara att klockan ska bli 22 så man kan gå o sova.

Fick reda på att Dr J inte var här idag så jag får glatt stanna här hela fucking helgen, även min födelsedag...grrr typiskt. Får inte ens gå ut själv.

Nu ska jag surfa runt lite.

Ha d bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0