Tårar. Små små tårar...

Ja jag sov gott inatt. Vaknade av att Pernilla (msk) och Elisabeth (patient) stod ovanför mig o erbjöd mig frukost o kaffe. He he lite små roligt sätt att vakna på.

Efter morgon samlingen var jag tydligen så trött så jag gick o la mig igen o sov till lunch.

Men nu har jag varit vaken sen dess.

(Fick en "lättare" ångestattack för ett tag sen. Vid behovs medicin togs och jag blir skit yr. Sen kom tårarna...Små små små tårar men som ändå uttrycker sån stor ångest.)

Gick dock över efter att ha fått prata med både Regina & Pernilla.
Så nu känner jag mig lugnare.

Ska ansöka om färdtjänst och på torsdag kommer Social Psykiatrin & mina boende stödjare hit för att ha ett möte(hjälp)...
Imorrn ska jag prata med Dr J igen. Tror jag ska fråga om hem permis då. Vet egentligen inte om det e så smart, men man måste ju börja nånstans.

Och jag längtar sååååå tills på måndag då jag ska på första mötet på MBT. Ska träffa Dr Peder. Han ska tydligen vara jätte bra och eftersom det e han som kommer sköta min utredning nu så e det nog han som kommer bli min terapueft om jag kommer in på terapin och alla här säger att Peder är JÄTTE bra, och JÄTTE lätt att tycka om. Det låter ju lovande.

Sen får jag ju pengar på måndag oxå, inte helt fel om jag säger så...

Nu ska jag väl ta ett kraft ryck och bädda sängen och "städa" min hörna lite. Måste leta rätt på mina hörlurar till mobilen som verkar ha fått fötter.

HOPPAS NI FÅR EN BRA EFTERMIDDAG/KVÄLL.

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0