Tårar & Ångest

Det här har nog varit den värsta dagen jag haft på länge. 2 riktigt stora panik ångest attacker, pills och ännu mer pills, fjuttiga självskador i brist på riktiga verktyg, X-tra vak, inte x-tra vak, X-tra Vak igen... och jag blir alldeles snurrig.

Ska bli så satans skönt att få sova bort en natt nu. Jag behöver det, jag behöver sömnen.


Ssk Annika gjorde en inbakad diadem fläta på mig medans tårarna rann, det e först nu jag såg hur den ser ut.

En enda tanke: Ska jag åka hem imorrn?

Får känna efter hur det känns imorrn helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej älskling. Vacker du är på kortet. Hoppas du kommer hem snart.. Saknar dig mycket. Puss

2009-10-09 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0