Tack

Vill verkligen TACKA er som har kommenterat sist. Ni trogna läsare eller anonyma. Det värmer oerhört att veta att ni finns där ute, speciellt nu när det känns som jag ligger på botten. Jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg och att ni nångång gärna slänger iväg några rader till mig.
TUSEN TACK FÖR ATT NI FINNS!

_________________________________________________________________________________________________

Nu e kvällsfikat avklarat oxå. Precis fått min 20 medicin. Jupp. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Kollat på jysk.se o valt ut det jag ska köpa. Nu gäller det bara att det finns PÅ TORSDAG oxå när jag ska dit. Skit asså, jag kanske snart äntligen har ett hem att vara riktigt stolt över!!! Känns gött.

För övrigt kan jag säga att jag fortfarande har x-tra vak och kommer ha till Dr J kommer imorrn då hon får ta ny bedömning.
"Ja, men att duscha och gå på toa medans nån står 1 meter ifrån en kan vara ganska lärorikt", eller vad säger NI??



Am I funny? No, I know!

Nu återstår bara att klockan ska bli 22 så man kan få sova bort allt en stund...

Konstigt att tiden går så fort men ändå så sakta...en gåta...ett mysterium!

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Vad hände?? Med din nya layout??

2009-10-20 @ 23:25:07
Postat av: Becka

Trogen läsare: Jag ändrade bara till en annan header... annars e den som jag hade den!

/Becka

2009-10-21 @ 07:05:27
URL: http://theangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0