Söndag 4/10-2009



Vaknade för en stund sen, har sovit si sådär inatt för en av mina rumskamrater har hållt på o stökat... Men men.

Det känns som det funkade, att jag skulle sova bort ångesten o vakna ångest fri, det känns som det har funkat ganska bra! Just nu känner jag inte av nån speciell ångest så d e ju bra!

Har ätit frukost oxå - 1 tallrik med fil, grädde o kanel och 2 kokta ägg, PERFEKT!

Gissa vad jag gör nu???




Yep dricker kaffe -mmm! Men denna gång har jag lite kanel i oxå, det blir sååå gott!

Så, vad ska jag göra idag då?
No fucking clue...

Söndag - tråk söndag. Nää men jag ska försöka ta mig ut på en promenix iaf nån gång under dagen. Det kanske inte går, det beror på om personalen har tid eftersom jag inte får gå ut själv...grr.
Men i eftermiddag jobbar Pernilla, så då ska jag fråga henne.
Vill verkligen uuut o röööra på mig. Blir galen av att bara sitta här inne på avd.

Japp det var allt för denna gång.

Nu ska jag kika runt här på datorn samtidigt som jag njuter av mitt kanel kaffe :P

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0