Shoppat

Ja det blev en hel del jag har köpt. Lägger upp det som finns på bild:



Sängstomme Vit



Soffgrupp 3+2 sits Grå/Svart


Bäddmadrass 160x200 GOLD


4 st prydnads kuddar


Grå/Svart PLÄD



Svart Fleece Morgonrock

Sen köpte jag även 3 st vanliga kuddar och ett par rosa "måne-tofflor" eller vad de nu heter. E iaf jätte varma o sköna :)
De ska ringa om när de kommer o levererar sakerna. Jag känner mig nöjd och längtar tills allt e på plats.

Just nu håller jag på att få andra dosen anafranil dropp. Pratat med älskling förut oxå, det var mys att höra hans röst igen ♥
Saknar dig hjärtat, tack igen för kommentarerna :)

Det e väl nån timme kvar tills det här droppet har droppat klart, då ska jag nog gå ner till pressbyrån o köpa lite godis som jag aldrig gjorde igår, o sen titta på nån movie :D

Ha det bäst så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tänkte bara slänga iväg en kommentar så att du vet att jag läser. Svinfina möbler å grejer du har köpt, har typ en likadan stomme å e jättenöjd med den..

kramar till dig i höstrusket

förresten, vad är det där anafranil? vad är det bra för liksom?

2009-10-23 @ 09:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0