Sansad

Just nu känner jag av lite ro i kroppen och huvudet.

Åkte som sagt till Skärholmen med min mormor, där jag fick ett par (skitsnygga) boots i för tidig födelsedagspresent. Sen gick jag till Kicks o köpte en grej till håret...

Sen satte jag mig på bussen SJÄLV o åkte tillbaka till sjukhuset. Kände mig, yr, svim färdig och spy färdig på samma gång. Försvann stundvis men klev iaf av rätt.

Kom in på avdelningen o det första jag får e en stooor kram av Christine (gumman va du e go).
Sen så bad jag om VB medicin som jag ganska snabbt fick. Jag la mig o vilade en stund, visade upp bootsen för en sjuksyster här som tyckte de var jätte snygga.

Hoppade därefter in i duschen, som jag inte besökt på 2 dagar nu (oops), o skrubbade mig från topp till tå, det var såå behövligt. Sen var det middag o jag åt upp ALLT för engångs skull, ja även grönsakerna...

Sen satte jag mig här vid datorn o började på mitt blogginlägg, och vem ringer inte då, JO MIN ÄLSKLNING ♥

Vi har nyss lagt på nu, pratat ganska länge tror jag.
_______________________________________________________________________________________________
Åhhh älskling, du ska veta hur mycket du betyder för mig. Jag är så glad att jag lärt känna dig, att du har kommit in i mitt liv. Nu j-lar ska jag kämpa älskling. Jag ska komma ut härifrån så snart som möjligt för att vi ska kunna träffas igen, o förhoppningsvis åka på den där kryssningen vi har pratat så mycket om... Vet du älskling att det där jag ska säga till dig då NÄSTAN bubblade ur mig nu när vi pratade i telefonen men jag tror jag hann stoppa mig innan jag sagt det, för du förstår, det e inget man bara säger sådär. Det e vackra ord, som jag INTE slösar bort på vem som helst o när som helst...
Hihi du har nog snart listat ut vad det e jag ska säga...
Tycker sååååå himla mycket om dig FREDRIK, så jag tror jag spricker av glädje snart.
Tack älskling för att du finns ♥♥♥

_______________________________________________________________________________________________

Puuuh, mycket känslor inblande där känner jag. MEN BRA KÄNSLOR!



Idag ska jag iaf hålla mitt löfte om INGET GODIS... Det kommer nog gå bra, kl e ju redan 18 på kvällen.

Ska nog ta o titta på nån film nu...

KRAMISAR TILL ER SOM VILL HA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0