Pulsen slår.



Ja den slår...pulsen asså. På några timmar har jag hunnit med en hel del. Jag har

*Ätit middag
*Duschat
*Pratat med Marie
*Pratat med Älskling
*Pratat med mamma
*Bytt på sängen
*Blivit flätad av ssk Annika
*Fixat min blomma
*Pratat med patienter

Sen kände jag hur ont det gör i bröstet så msk Klas fick ta puls o blodtryck på mig. Det var högt, mycke högre än jag brukar ha. Men inget alamerande sa de... Hmm, jag börjar genast fundera på vad det kan vara. Ångest? Nää d kan jag inte påstå? Förväntningar/Funderingar? Jaa, men blir pulsen ändrad av det?
Äsch vet inte vad d e o jag orkar inte bry mig...

Guud va jag tror att jag kommer sova gott inatt :) Det har varit en minst sagt hektisk dag, men helt ok efter omständigheterna.

Vill verkligen tacka för alla kommentarer jag har fått. Det värmer ska ni veta. Kramar till er :D

Och jag känner hur det pirrar i magen av... lycka? Äsch av FRAMTIDEN! Jag vet att nu kan det bara bli bättre. Jag längtar tills jag sitter hemma, med mina nya möbler, med Nova o går på terapin. Och jag längtar efter Fredrik. Jag hoppas sååå att vi kommer iväg på kryssningen, det skulle vekligen vara underbart! Bara han och jag. Mys Pys♥♥♥

Jag VET att jag har framtiden framför mig. Jag vet att det e nu allt börjar. Varför vet jag det?

Jag bara känner det på mig!



Kanske även min saga slutar lyckligt?

Jag tror det. Jag VILL tro det!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill bara säga grattis på födelsedagen.... and keep fighting! Gillar din blogg :-) Pussa

2009-10-25 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0