Nytt inlägg

Godmorgon alla sötnosar, sovit gott? Det har iaf jag gjort! Somnade runt 22.30, vaknade första gången 4.30 då jag gick upp o rökte o drack en kopp varm choklad. Sen lyckades jag somna om och sov till ca 7.40 då Pernilla väckte mig.

Sen åt jag lite frukost, drack kaffe o tog morron ciggen. Nu e jag inne på min andra kopp kaffe, mums! Snart e d morgonsamling så jag hinner inte skriva så mycket men jag tänke bara uppdatera lite...

Idag ska det väl inte hända nått speciellt, tråkigt nog. Jag ska prata med Pernilla IGEN om att jag verkligen behöver komma hem o ta hand om min post. Får väl se om o hur vi löser det...

Nu ska jag gå o sätta mig i soffan o lyssna vad de har o säga på morgon samlingen!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0