Nya Marabou...



Betyg 3 av 5

Båda är väldigt mäktiga o man tröttnar fort. Valnöten var nog äckligast, smakar gammalt kaffe.

______________________________________________________________________________________________

Har varit på en kort promenad till Flempan o inhandlat lite balsam, godis o cola zero. Personal Klas följde mig.

Innan tog de tempen på mig, har lite feber. Vet ej men det kan bero på mina brännskador som ssk Raidy konstaterade var 2:a graden och påverkar mina nerver i hela armen, det förklarar ju varför jag har så satans ont o knappt kan röra armen eller fingrarna...

Nu ska jag titta på filmen exorcisten 3 o se om den e lika kass som tvåan.

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0