Ny egen, enkel, design.

Var helt enkelt trött på den gamla. Ville egentligen radera bloggen - men jag gör inte det, för jag vet att jag kommer ångra mig senare.

Kan iaf säga att jag INTE MÅR BRA. Jag har fått X-tra vak igen och det känns just nu som om jag ALDRIG KOMMER BLI UTSKRIVEN...

Btw, kommer få spendera min födelsedag här på avdelningen precis som förra året. Hoppas bara att ingen får lust att försöka hänga sig i duschen denna gång...

GUUUD VAD JAG HATAR MITT LIV JUST NU.

Jag trodde faktiskt att gräset var grönare på andra sidan, men det visade sig att det var visset...



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Rebecka! Vi är många som följer din blogg fast vi inte skriver så ofta. Kämpar med dig. Ge inte upp!!! Håll fast vid din dröm!!! Du är värd det!

Du vet väl om att du är värdefull?

Att du är viktig här och nu?

Att du är älskad för din egen skull

För ingen annan är som du!

Stor kram Lisa

2009-10-20 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0