Nu jävlar!



Yes, här ligger jag nu i sängen. Inget x-tra vak! Har ganska nyss kommit in från en härlig höst promenad med Regina.

Solen lyste rakt in i mina ögon och trots att det var jobbigt psykiskt med alla intryck GJORDE JAG DET. Jag gick en promenad på 20-30 minuter I MINA NYA BOOTS !!!!

Och jag kan inte annat än att le...lite iaf.

Har precis käkat 2 päron för när jag kom upp blev jag plötsligt såå hungrig. Känns lite bättre nu men jag e fortfarande sugen. Sugen på godis e jag, jaaa!
Men inte förrän imorrn ska jag köpa det. Annars om jag köper idag blir det att INTE köpa imorrn. Aaa jag får se hur jag gör (i-lands problem).

Jag tog massor med fina höst bilder på promenaden. Ska försöka leta rätt på sladden o föra över de till datorn...

Nu ska jag bara njuta av att mina kinder är rosiga, och att jag är ett steg närmare friheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0