Nova ♥

Efter att ha gråtit floder utav bara ren o skär ångest (ja jag lyckades även tappa min näs piercing när jag snöt mig) kan jag nu pusta ut lite.

Hittade denna video:


OMG ha ha ha ha ha

Och genast väcks mina "mamma-känslor" till liv. Jag saknar min skrutt, min fislisa. Min Novis, Nova-Li, bäääbis. GUUUUD VAD JAG SAKNAR HENNE!!!
Saknar våra rutiner, saknar allt hon gör (och förstör, he he) saknar hennes doft, hennes varms trampdynor. Jag saknar att borra in näsan i hennes päls på magen och "andas in Nova kärlek". Jag saknar hennes spinnande i mina öron, jag saknar våra samtal.
GUD VAD JAG SAKNAR HENNE....


Alltid du & jag Nova, eller hur!

Mamma ska kämpa, för dig - för oss.

MAMMA ÄLSKAR DIG NOVA ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Hej gumman! Hoppas du mår bättre nu och att du har orken att kämpa på, tänker på dig!

Kram Ing-Marie

2009-10-08 @ 08:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0