No dropp so far...

Sitter här i sängen, ångesten har tyvärr varit kompis med mig hela dagen, och väntar på att en narkos läkare ska komma för att sätta nålen till Anafranil droppen jag ej ännu har fått, pga fel i datan, sjuk personal och icke duktiga nål stickande sjuksköterskor på avdelningen.

Nu 20 minuter sen jag började skriva har natt ssk Neda försökt att sticka mig flera gånger. Precis överallt, i foten oxå - utan att lyckas. Så nu ska de ringa efter hjälp. Finally...

Men jag sitter här i sängen med mystofflorna på, dricker varm choklad o försöker att bara slappna av med musiken jag älskar i mina öron.
Jag längtar efter älskling, Nova, mamma, syster, mormor. Det e många jag längtar efter men jag känner mig för en gångs skull ganska trygg, för jag tror mig veta att de inte kommer försvinna från mig och mitt liv...

Känner på mig att det inte kommer bli så mycket sömn för mig inatt, men på ett konstigt sätt har jag accepterat det. Det e som det e...
Jag ska dricka mängder med varm choklad, lyssna på bra musik, röka nu när jag äger 2 tändare igen.
Ja, jag tror det blir bra i slutändan iaf



Nu väntar den där ciggen jag längtat efter i 40 minuter o mer varm choklad :P

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0