No Candy For Me!

Kan stolt säga att jag aldrig var och köpte nått godis. Suget gick mer eller mindre över. Och jag har inte tittat på filmen ännu heller, The Messengers, sparar den till imorrn eller på fredag DÅ jag ska köpa lite godis. Fredagar har jag ju satt som min "godis dag".

Natt syrran som jobbade igår var här och jag passade på att fråga om hon var inne nått hos mig igår natt när jag hade droppet. "Ja, jag var inne o kollade droppen var 15:e minut och när jag skulle ta bort det och frågade om jag fick låna din arm, ryckte du undan den och sa NEEEJ, men det e bara jag sa jag då, NEEEEEEJ sa du då, fick hålla på så några gånger tills du äntligen gav mig armen men du sov alltså TUNGT även fast du svarade mig..."
Det tyckte jag var läskigt när hon berättade det för jag har INGET MINNE av det what so ever. Scary shit asså.

Nu lyssnar jag på Brittan, var längesen men jag gör det då och då ändå. Kan inte släppa henne o vill inte släppa henne. Hon e min idol och kommer nog alltid att vara det!



Nu e det 15 minuter kvar tills vi får natt medicinen. Då ska jag lägga mig o läsa min bok...Och förhoppningsvis somna gott till slut.

Har svarat på ytterligare över 100 påståenden/frågor till utredningen hos MBT-teamet. Ser och känner hur högen minskar och det får mig att känna mig lite glad och stolt över mig själv. Att jag inte e helt väck utan faktiskt får saker jag behöver göra gjorda!



Imorrn väntar en ny dag med alla dess prövningar.

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0