Night Blues



Japp, här har ni "lilla" mig igen dåra.

Asså jag blir toooookiiiig på mig själv. Nu mår jag hur bra som helst. Har tom suttit ute med de andra (inte klarat d de sista 3 dagarna) och ätit godis o snackat skit o flammsat och skrattat. Sen gick jag o Sol (jaa hon heter det) och rökte o hon började prata danska då börjar jag prata norska, o vi ba asgarva, asså skit.

Jag sa det "undra vad det var i det här droppet jag fick egentligen" o alla skrattade o höll med, heeeel skumt.

Nää men för att vara s e r i ö s. Jag hänger inte med i svängarna...



Ja nää jag ville bara säga godnatt, hoppas ni o jag sover gått inatt o till blogg. esse vill jag säga att det suuuger att blogga såhär sent. Det tar 100 år innan en sida laddat klart. Bara att ladda upp en bild tar över 2 minuter... skärpning!!!!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jättefina bilder på dig. Puss. Saknar dig!!!

2009-10-22 @ 16:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0