Morning Blues

Jag e vrål hungrig, och jag måste duscha. Och jag behöver tvätta. Oj oj oj vad det e synd om mig.
Gårdags kvällen minns jag ej, men jag antar att jag hade rejäl ångest då jag nu pryds av ett stort ömråde på armen med blåsor... Dumma dumma mig... Eller nää, dumma ångest ska jag säga och inget annat. Ångesten förstör mitt liv!

Yes jag e vaken, har varit vaken sen kl 4.00. Jag har ingen tändare, så att gå o röka blir ett stort jävla projekt vid denna tid då ingen som röker e vaken. Idag ska jag iaf vara på hugget o haffa nån ssk när de kommer o be att få mitt dropp tidigt, eller förresten. Jag har ju tid till MBT kl 11 så det kanske e bra om jag väntar tills efter att jag har varit där. Eller vi får se...



Jag känner mig trött och hängig nu. Huvudvärken gör att jag bara vill krypa ner igen o somna om i si sådär 100 år.
Jag känner mig hemskt likgiltig. Just nu föstår jag inte hur jag ska klara en dag till med detta helvete? Om 12 dagar har jag varit inlagd i 2 månader. 2 FUCKING JÄVLA MÅNADER! Det e ju hur lång tid som helst... typ.

Och jag kommer på mig själv när jag drömmer mig bort. Till älsklings famn. Han och jag mot hela världen!♥♥♥

Frågan e nu, hur ska jag klara mig tills kl blir 6 då man får kaffe? Jag behöver kaffe NU! Och nått att äta. Magen kurrar ljudligt kan jag säga och jag känner mig rätt illamående...

Snälla nån, ta mig härifrån.

Måste ta mig ur detta. MÅSTE OCH VILL!
Ska prata med de som jobbade kväll igår och höra vad som hände, vad jag sa m.m. Det e som en dimma hela kvällen igår.



Trots allt kan jag fortfarande klistra på ett leende.

DET E ALLTID NÅTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0