Min födelsedag

Ja nu har den kommit med stormsteg.

På nått konstigt vis känner jag mig lugn. Varm innombords. För jag vet att det kan inte bli så mycket fel idag. Allt e redan så fel i mitt liv. Eller inte allt, men mycket...

Idag ska jag bara njuta av den lilla uppmärksamhet jag får och sen ska jag äta god tårta o ha det mys när familjen kommer.

Och jag kunde inte hejda tårarna från att komma när jag läste vad min mamma har skrivit o gjort till mig på hennes BLOGG, så vackert, jag blev så glad o rörd :)
Min älskade lilla mamma.

Hoppas ni får en bra höst dag:)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Grattis mitt hjärta. Hoppas din dag blir bra. Höres i eftermiddag. puss puss

2009-10-25 @ 11:42:25
Postat av: Sophia

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag trots allt som hänt. Massa kramar

2009-10-25 @ 13:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0