Medicin tjaffs

Håller på att ladda inför läkarsamtalet - både när det gäller medicin men även frigång.

HATAR måndagar OCH torsdagar då de har rond. Antingen springer ALLA i personalen omkring som yra höns o skriker (låter d som) eller så e ALLA BORTA plötsligt. Bara sådär.  Så mellan kl 10-13 händer absolut NADA!!!
So fucking boring...

Jag e så himla torr i munnen oxå efter de nya medsen jag fick i natt... usch.
Vill gå ut o promenera men jag får ju inte d innan samtalet med läkaren..ggrrr.

Måste gå till centrum oxå o köpa lite hygien artiklar... undrar om jag kommer kunna stå emot att köpa godis. Hmm, jag kanske köper nått litet iaf, hellre d än typ 100000000000000 kg, ehhehee.


Jaaa jag har tråkigt...erkänner d.

Nu  e det mat om ca 7 minuter, jag kräääks(ingen god mat här), men d e även KAFFE om 7 min - muuuums.

Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0