MBT

Nu var Dr Peder från MBT-teamet precis här. Och jag erkänner, jag får lite panik. Han sa mycket, men det jag kommer tänka på mest e att de där LÄGGER VÄLDIGT MYCKET ANSVAR PÅ PATIENTEN...

Hallå, det e ju lixom det jag e rädd för.

Men då försöker jag tänka - det man e rädd för ska man utsätta sig för. Ja nått sånt.
Nu vet jag med all säkerhet iaf att det KOMMER BLI SKIT TUFFT & JOBBIGT att gå den här terapin. Det kommer ta mycket utav mig o min energi, men isf får det vara så.

JAG SKA TA MIG IGENOM DEN! PUNKT.

Just nu sitter jag o väntar på mat och Pernilla som jobbar ikväll :)

Funderar på att gå o köpa lite godis sen o titta på film ikväll, kanske ingen dum ide??


Vette fan hur bokstäverna blev så stora, kom åt nån knapp, e det nån som vet vilken????

Vill ni förresten få fler besökare till er sida/blogg?

Bli då medlem gratis HÄR!

De ska sätta Anafranil dropp oxå nu snart...så vi får se hur det blir med godis köp. Inte så kul att släpa med dropp ställningen ner till pressbyrån.

Iiiiiiiaaaaaaahhh imorrn ska jag köpa möööööbleeeeer *sjunger*

Hihihi

SKRIV NÅTT KUL TILL MIG, NÅTT SOM GÖR DEJ ELLER MIG ELLER ALLA GLADA!
Vi behöver det i höst mörkret :)


Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0