Kommentarerna

Vill VERKLIGEN tacka för de fina kommentarerna jag fått i mitt inlägg om det jobbiga som hände. Ni ska veta att det betyder jätte mycket för mig - alla ord ni skriver - och jag får ännu mer kraft att orka kämpa vidare. TACK!!!
_____________________________________________________________________________________



Ja godmorgon till er alla :)

Guuud va jag har sovit gott inatt. Som ett barn... Väcktes strax efter 8.00 när en personal kom o tog blodtryck o puls på mig.
Jag känner mig såå utsövd. Känner mig mysig. Går i sjukhus mjuk byxorna o min sköööna fleece jacka och bara myser av den här myyysiga känslan över att vara så utsövd.

Idag på eftermiddagen ska jag till Länsrätten ang mitt LPT...får väl se hur det går.

Annars har jag inget planerat. Jo försöka få ett samtal med läkaren så jag får gå ut igen. Än sålänge har jag TOTALT utegångsförbud. Nollad kallas det här. Inte kul alls.

Mina känslor känns, konstigt nog kanske, "varma". Jag känner mig som sagt mysig. Men jag kan även känna av det lilla trycket över bröstet. Herr ångest finns kvar. Han har inte lämnat mig helt ännu. Jag vet det. Men jag tänker fortsätta kämpa. Kämpa kämpa kämpa. I will NEVER give up. Jag ska klara mig ur detta.

Och just nu känner jag mig ganska tjatig när jag skriver om hur "mysig" jag känner mig. Men det är med blandade känslor jag tittar ut genom fönstret.
Himlen är blå, det har klarnat upp, jag kan se månen konstigt nog och längst ner på fönstret ser jag vatten droppar, säkert efter regn... Och jag vill ut. Vill andas in frihets luften. Samtidigt som jag är rädd för den.

Men nu ska jag bara njuta så länge jag kan över hur "MYSIG" jag känner mig...

Det kanske blir en ok dag idag? Vågar jag tro på det. Hmm, nää. Jag väljer att vara här & nu. Och just nu mår jag ok. Just nu känns hela världen mys pys...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0