Känslor

Jag fryser, har ont i huvudet, ligger nerbäddad i sängen och efter min panik ångest attack jag fick för ett par timmar sen har jag nu oxå X-tra Vak IGEN. Fick reda på att jag redan INNAN hade kvar det som VILANDE vilket betyder att personalen kan sätta det i kraft UTAN LÄKARES ORDINATION.

Jahapp

Mina känslor känns ovanligt långt borta samtidigt som de känns väldigt nära.

Jag vill bara må bra...

♥ FREDRIK, älskling. Jag saknar din röst oerhört, men jag orkar inte prata just nu. Jag hoppas allt e ok med dig och jag hoppas att du inte ger upp hoppet om mig bara för att jag mår såhär nu. Du betyder otroligt mycket för mig, så snälla försvinn inte...
Jag längtar fortfarande tills vi ses igen. Tro på det hjärat, för det kommer vi att göra. Jag har bara en svacka just nu men jag kommer igen. Tro på mig älskling. Jag tror på dig, på oss.
MÅNGA PUSSAR & KRAMAR♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0