Jaha, gonatt då!

Tänkte först inte skriva nått mer inlägg men jag gissar att jag har lite blogg/dator abstinens efter de här dagarna.

Kvällen har rullat på hyfsat bra. Har suttit med Elisabeth, Gitte, Nariman och Sol och faktiskt skrattat o skojat. Vi tänker hur det skulle vara om de gjorde en dokusåpa härifrån som naturligtvis skulle heta "PSYKET"...HA HAHA.

Den skulle sälja lätt har vi iaf kommit fram till. Sen har vi skrivit idé-lappar o lagt i IDÉ burken som vi ska ta upp på morgon samlingen imorrn...

Börjar känna mig lite små lullig av natt medsen så nu ska jag ta o läsa en stund, sen sova...yes!


Me right now...

Vill iaf önska er en godnatt!



Höres imörrn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0