Ja ett första ord:



Sov faktiskt bättre inatt, vaknade 1 gång men kunde somna om relativt snabbt. Blev väckt ca kl 8 imorse.
var med på morgonsamlingen men d var ingen som ville gå morgonpromenad så då ville inte jag heller, får försöka ta en lite senare. Kanske jag har fått frigång igen, då kan jag ju gå själv...!

Annars idag står inget speciellt på schemat. MÅSTE prata med en läkare bara. Tyvärr blir d nog Dr J... Jag tycker INTE om honom men det får väl gå eftersom min inte e här idag.

Har så satans ont i huvudet efter de nya medsen. Bort bort BORT ska de, o in med nya - bättre sådana!
Inte gå upp mer här inte...

Och juste - IDAG, INGET GODIS!!!!

Japp, det var alla från mig denna gång!

Ta hand om er där ute, o le till en främling vettja :P Det kan göra dennes dag till en bra dag.


Pussiluss o krameli kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0