Ingen Rubrik!

Jag måste ha somnat igår - tidigt. Tror inte jag fick mina natt mediciner. Jag bara slocknade. Och jag har sovit o sovit. Vaknade kl 10.30 ca. Stapplade upp o in i rök lougen. Tung i hela kroppen och i huvudet. Känns som det ska sprängas...

Fick en kopp kaffe o gick med personal Pernilla med UT o rökte, blev genast bättre i huvudet o kroppen.

Men jag undrar varför det e så här??
________________________________________________________________________________________________

Idag ska jag till Skhlm med mormor o köpa nya skor till mig, och jag vet inte hur jag ska klara av det. Fullt med folk på bussen o i centrum, kan redan nu känna hjärtklappningen jag kommer få.
Men ändå så tror jag det e bra att jag kommer iväg. Kommer ut från avdelningen o gör nått "vanligt", om ni förstår vad jag menar.

Måendet igår var KATASTROF! En stor klapp på axeln på mig för att jag aldrig skadade mig allvarligt, vilket var nära ett antal ggr.

_______________________________________________________________________________________________

Jag ser förjäääävlig ut och jag orkar ej bry mig...

Kraften e borta just nu, men jag kommer nog igen snart.

JAG GER ALDRIG UPP

Nu e det strax mat, mormor kommer ca kl 13

Ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny MJ-tröja, vad tycker du?

ha en bra dag.

Puss /emelie

2009-10-03 @ 16:12:12
URL: http://dotteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0