Inga möbler...

ännu!



Nää det blidde inge köp av möbler igår. De sa att eftersom det e på en sån stor summa måste de(jysk asså) ringa till nån som bara jobbar mån-fre 10-16.00, asså måste jag komma nångång under de tiderna. Så jag får se, men jag hoppas jag kommer iväg på tisdag.

Imorrn e det ju som sagt var ÄNTLIGEN MBT DAX! Som jag har längtat o väntat. Känns väldigt konstigt att det hela drar igång imorrn. Inte själva terapin, men intervjuerna/utredningen... Sen e det info-"kurs" i fleeera veckor. SEN börjar terapin, så den drar nog inte igång förrän efter nyår... Men men, jag kommer att ha nått att göra på dagarna iaf. Det betyder mycket.

Jag har sovit så satans gott inatt. Somnade nästan på en gång igår, strax efter 22. Vaknade nu vid 9.30. Har ätit frukost, druckit kaffe, rökt, pratat med några andra patienter osv.
Nu ska jag gå o se om natt personalen kom ihåg att hänga upp min tvätt inatt eftersom jag var tvungen att tvätta då jag inte har några rena kläder. Men de har säkert glömt det, så nu väntar väl en full maskin med BLÖT tvätt på mig...kul-nooot!

Hoppas alla ni får en bra söndag.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0