Hospitaliserad

Vaknade kl 3 inatt av att det var ett jävla ståhej, en tjej som ligger i samma rum som jag hade skurit sig o fått tillfälligt x-tra vak. Så både hon o personalen pratade HÖGT med varandra - extremt störande och orespektfullt.

Jag gick upp o satte mig vid akvariumet och kände, konstigt nog, hur bra jag mådde, hur pigg och glad jag kände mig och jag kommer ihåg att jag tänkte "nu kan jag bli utskriven"...
Jag gick o la mig och läste flera kapitell ur min bok och bara njöt av känslan, som jag tyckte var ganska patetisk eftersom min rumskompis samtidigt var nere på akuten o sydde sina sår, men jag njöt. Sen gick jag upp igen vid 5.15 och tittade på fiskarna igen. Strax efter halv 6 fick jag en kopp kaffe. Efter 6 nångång gick jag o la mig igen o lyckades somna om - en lätt o orolig sömn dock.

Nu vaknade jag 7.15 av att ssk Raidy kom in o skulle ta blodsocker på mig o efter det var det omöjligt att somna om...

Det jag känner nu e total likgiltighet. Känner mig så ledsen över att jag inte har kvar samma känsla att JAG MÅR BRA som jag hade inatt...Den e som bortblåst som om den aldrig har existerat och jag börjar bli allvarligt rädd för att bli hospitaliserad igen. Jag har varit det under så många år o jag vill inte bli det igen. Jag måste ta tag i detta nu, jag måste komma hem innan det blir så vilket kan bli snart eller redan är - jag vet ej - och det skrämmer mig...



Idag ska iaf jag till stan med Susana och äntligen byta min stav till min piercing i tungan... Skulle lixom ha gjort det för över 2 veckor sedan, men men. Kl 13 kommer hon hit. Kl 10 e det tydligen nått "band" som ska komma hit till avd o spela o sjunga för oss, och jag kan inte låta bli att skratta när jag tänker på det

"Psykfallen ska få lite fredags underhållning"

Ha ha ha ha...

Sen funderar jag starkt på att fråga om permis från lördag till söndag. Jag måste och vill börja träna på att vara hemma. På de här snart 2 månaderna jag varit inlagd har jag bara sovit hemma 2 ggr, vilket börjar kännas alarmerande med tanke på rubriken. Måste måste ta mig i kragen att åka hem o sova på perm, även om det e tufft med ensamheten och att det e tomt när inte Nova e hemma...

Nova, mitt lilla ♥
Du ska veta hur mycket mamma saknar dig...

Mammas Queen ♥♥♥

Nää nu ska jag fokusera på att hitta den där må-bra-känslan igen, ha trevligt med Susana och försöka njuta av dagen på bästa sätt.

Idag ska jag försöka vara glad!

Puss på er alla som läser ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken söt liten kisse :D

2009-10-30 @ 16:17:28
URL: http://ajja86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0