Home sweet home...

Kan inte fatta att jag gjorde det.

Jag tog steget och åkte hem på permission. Det var nära att jag inte fick, men tillslut gick Ssk med på det.

Och jag har

*Städat
*Diskat
*Lyssnat på HÖG MUSIK
*Sjungit
*Duschat
*Rakat mig (inget skära)
*Peelat mig
*Noppat ögonbrynen
*Filat fötterna
*Smörjt in de med jordgubbs Body Butter
*Ätit godis
*Tittat på TV

OCH BARA PYSSLAT OM MIG SJÄLV...

Men än är inte "Faran" över. Ska klara mig över natten, utan några själv skador - vilka tankarna snurrar mycket omkring nu...
Skära - inte skära - Skära - Inte skära

Men jag håller krampagtigt tag om tanken på att få åka på kryssning med min älskling. Bara få vara med honom igen, träffa honom igen. Kramas, pussas.
Ja det där trevliga i livet - kärleken!

Jag ska klara detta!

Varför ska jag skära mig? För att jag har ångest, jo jo. D har jag fattat, men Becka du vet att DET INTE HJÄPER I LÄNGDEN...
MMm jag vet.
Då så.

Jaa jag pratar med mig själv - hela tiden.

Vi får se hur det går.

Nu ska jag krypa ner i MIN SÄNG! Börja på en ny bok och bara njuta av friheten.

Och jag fryyyyser.




Mee just nuuuu!!!!

PUSS PÅ ER SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Mergime

DU KLARAR DETTA !!! KRAAM

2009-10-10 @ 22:34:44
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: CARRO

Kämpa på. Du klarar detta om du bara vill! Kram.

2009-10-12 @ 01:25:57
URL: http://carrow.devote.se
Postat av: Alexandra

Jag hittade din blogg och vart väldigt fascinerad av dig :)

Du verkar vara en grymt stark person

Får man lov att fråga va som har hänt att du ligger inne..? :S

Ta hand om dig

2009-10-12 @ 17:02:49
URL: http://ajja86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0