Hem ljuva hem



Hemma på perm just nu.

Mådde FÖRDJÄÄÄÄVLIIIIGT på dan för det var sån jobbig stämning på avd, så jaa jag erkänner, jag hade bestämt mig för att gå hem o "göra nått dumt", men så blev det inte.

Först åkte jag till mamma. Där fick jag kaffe och det blev mycket kramar o pussar med syster ♥ och jag passade på att tanka MAMMA KÄRLEK! Sen hjälpte jag henne med att fixa persiennen i sovrummet som lossnat. Sen fick jag med mig en plafond lampa jag har satt upp i hallen vid spegeln, äntligen fick jag den på plats.

Efter det tog jag bussenm hem o jaa jag tänkte fortfarande göra "det dumma" men kanske inte. Jag velade på bussen kan jag säga.

När jag kom innanför dörren möttes jag av en HÖG med post. Mycket räkningar, men DET AVGÖRANDE låg i ett vanligt kuvert.

JAG HAR FÅTT 10 000 KR ATT HANDLA MÖBLER FÖR PÅ JYSK!

omg vad glad jag blev ringde upp mamma på en gång o hon tycker jag ska åka dit imorrn, vilket jag ska!
Personalen mååååste förstå att jag mååååste åka, jag måste få det. PUNKT!

Det viktigaste jag ska köpa e en sängstomme till min säng :P

Sen om jag får råd ska jag köpa en soffa, soffbord och eller stolar till köksbordet.



He he he. Faaan va bra! Om det e någon som undrar VART PENGARNA KOMMER IFRÅN så e det från en fond jag sökte för ett tag sen. ALLTSÅ INGET JAG BARA FÅR "SERVERAT", SOM VISSA VERKAR VILJA KALLA DET.

JAG JOBBAR ETT HELTIDSJOBB HELA TIDEN, 24/7 GENOM ATT "BARA" HA DEN HÄR JÄVLA DIAGNOSEN.
Och jag sitter inte o rullar tummarna varje dag.

JAG KÄMPAR FÖR I HELVETE FÖR MIN ÖVERLEVNAD!!!!
Men om vissa väljer att blunda för det, fine - thats your choise!



Försökte ringa älskling för en stund oxå men han e hemma hos sina föräldrar så jag får prata med honom imorrn.
Längtar såååååååå tills vi ses igen hjärtat!
Pusssss pussss på dej ♥♥♥



Nu sitter jag här med en kopp kaffe *mums* efter att ha ätit mig mätt o go :)

Tar massa LARV BILDER med webcamen...

"JAAA JAG TYCKER JAG E SÅÅ JÄVLA SNYGG, DAAHH"
______________________________________________________________________________________________
Jag kan iaf STOLT säga att jag e glad hur mitt liv ser ut nu, förutom att jag skulle vilja må lite bättre - lite längre, men jag e på väg, med STORA steg.

Jag kommer klara mig fint.

Jag umgås med de jag vill, alla ärliga och underbara människor, jag är frisk fysiskt, jag har en fin lgh, jag har min underbara fislisa Nova som jag älskar o saknar över allt annat.
Jag har träffat VÄRLDENS MYSIGASTE KILLE, och han e MIN! BARA MIN!!!!! He he he!!!

JAG SKA KLARA DETTA!!!

MVH...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0