Hej bloggen!

Ja inatt har jag sovit som ett barn. Och jag fick sova ända till kl 8.00 då personal Pernilla väckte mig.

Upp o rökte o drack kaffe, sen i med lite frukost. Sen var jag med på morgon samlingen för en gångs skull. Sen satte de nålen till droppet på mig, sen pratade jag med Pernilla om en sak som en annan personal tjatar o hackar på mig om som jag blir jätte ledsen för. Hon ska prata med den personalen så jag hoppas han slutar med det nu... Tårar i mängder blev det på det samtalet idag iaf... och fler lär det väl bli...

Väntar på att få reda på om/när jag ska prata med Dr J. Och så sitter jag o funderar på om jag ska hem nått nu, om jag får det dvs. Ska fråga iaf. Skulle behöva lämna alla kuddar från Jysk hemma som personalen har ställt i förrådet här...

Ja sen för att svara på en fråga (alltid kul, he he) Anafranil är en antidepressiv medicin som man kan få både i dropp form o i tabletter. Just nu sitter jag med dagen dropp dos i kopplad, skönt att "få det gjort" redan nu.
Exakt 1 vecka till ska jag få dropp varje dag nu, sen övergår jag tillbaka till pillrena...

Yes, sen fick vi reda på att de 2 studenter som har gått här nu i 5 veckor ska sluta idag så de ska köpa nått fika till eftermiddagen, så det blir nice. Hoppas de köper nått riktigt smaskigt, gärna nått med choklad hö hö hö.

Nää men jag e såå glad att jag fick sova en hel natt o att jag känner mig utsövd.

Thats good.

Hoppas ni alla får en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Nu Becka gillar jag hela din nya sida :-) Dina bilder i vinjetten är så fina, så jag hoppas att du behåller dom. Dom visar två sidor av dig - dom speglar en vacker skörhet, men även en livsglädje, trots allt. Det gillar jag, för det visar styrkan som du har. Sköt om dig väl!

2009-10-23 @ 19:33:24
Postat av: Alexandra

Skönt att sova en lugn natt.

Tänkte höra är de du som designar din blogg?

Om skulle du vilja göra min?

Ta hand om dig

Kram

2009-10-23 @ 20:18:21
URL: http://ajja86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0