Hallå, hej!

Yes another morning has arrived :D



Dan före min födelsedag idag då. Kom på mig själv nyss att jag har inte längtat eller tänkt på vilka paket jag kommer få. Det verkar som det "har vuxit bort"! Asså den där pirriga känslan man alltid hade som barn över vilka o hur många paket man skulle få. Minns oxå att dagen före ALLTID kändes för lång.

Och mamma sa alltid godnatt min *ålder*-åring och godmorgon min *det jag fyllde*- åring. Tex nu då så kommer hon säga ikväll "Godnatt min 23 åring" och på söndag "Godmorgon min 24 åring", och det e med blandade känslor jag minns tiden från min barndom, men just detta e ett fint minne...

Ja ja, men det e som sagt IMORGON!

Idag lördag vette fan vad som ska hända. Kommer väl bara gå o sega bort hela dan. Ska få mitt dropp som vanligt, förhoppningsvis tidigt.
Sen skulle jag vilja & BEHÖVA komma ut lite. Har inte varit ute på typ 3 dagar nu. Men jag måste ju ha med mig en personal, så vi får väl se om nån kan följa med mig...

Vaknade inatt kl 2.30, gick upp o bad om varm choklad men fick Wiener Melange utan att de märkte det,  he he he he. Lyckades iaf somna om och sova tills 5.30.

Nu har nattsyster Eva precis lagt om 2 sår på mig...aj aj aj, men jag får skylla mig själv när jag pillar på de så de börjar blöda igen...

Dricker kaffe nu igen, mums!



Ska väl gå o ta en cigg nu tror jag. Börjar bli lite små hungrig oxå. Dag personalen dyker nog upp snart, men frukost e halv 8. De ska ju ha rapport först...

E så jävla trött på alla dessa ord.
rapport, rond, läkare, skötare, lpt, x-tra vak, sår, dropp, blod, pmp, pma
tror jag spyr på de.

JAG VILL HEM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0