Ett bildligt & höstigt inlägg!

Här kommer en del bilder jag hade på mobilen:




För typ 2 veckor sen, anafranil dropp, blåmärke och tears...





För kanske 1½ vecka sen: Jag & E (sakna) och jag med "lugg-fläta"!

IDAG:














Städade min hörna idag efter att de tagit bort X-tra vaket, maaaassa soliga o höstiga bilder från promenaden. Ja även den på mig är från då, jag e sååå f-ing ful där men jag tyckte bilden är så häftig när man ser skuggan av mina armar i mitt ansikte, höhöhö. Och så mina nyyya skor, he he. Dålig vinkel men wtf.

______________________________________________________________________________________________

Nu har jag iaf bestämt mig. Ska nog köpa mitt godis idag. Yep. Nu e det mat om ca 20 minuter. Men jag går nog ner nångång efter den, så fort nån personal kan gå med dvs...

Sen ska jag myyysa ikväll med film & godis.... mmmm!

Nu älskar jag livet igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0